Google:

Reklamy Google Adwords są uważane za jedne z najskuteczniejszych, ponieważ są wyświetlane po wpisaniu konkretnych słów w wyszukiwarkę Google. Pobierana jest opłata za 1 kliknięcie, a stawka 1 kliknięcia jest obliczana na podstawie popularności i konkurencyjności danej frazy. Im więcej firm reklamuje się na te same słowa kluczowe tym fraza jest droższa w przeliczeniu na 1 kliknięcie.

Ponadto:

-Pinezka – Mapy Google – wskazywanie adresu firmy na mapie Google, mapka jest widoczna po prawej stronie od razu obok wyników wyszukiwania.
-Google Planner – Pozwala na wyszukiwanie propozycji słów kluczowych, statystyki historyczne, prognozowanie skuteczności i popularności słów kluczowych.
-Google Plus – serwis społecznościowy firmy Google. Konto Google+ można połączyć z kontem Youtube oraz Blogspot.
-Google Webmaster – sprawdzanie statusu i pozycji strony w wyszukiwarce Google, efektów pozycjonowania i błędów indeksowania.
-Google Analytics – statystyki ruchu na stronie, czasu odwiedzin strony, najpopularniejszych przeglądanych zakładek, analizujemy źródła wejść na stronę oraz przyczyny wyjść ze strony.

 

Facebook:

Reklamy na Facebook’ u (FaceAds) są umieszczane w boksach reklamowych, w prawej kolumnie oraz na tablicy użytkowników jako aktualności. Tworzone są np. tzw. zdarzenia sponsorowane i propozycje polubienia strony.
Reklamy mogą być rozliczane na dwa sposoby:
CPC – koszt za 1 kliknięcie – płacimy za reklamę dopiero w momencie kliknięcia w reklamę
CPM – koszt na 1000 wyświetleń – płacimy za wywietlenia bez względu na kliknięcia

Mamy możliwość określania grupy docelowej wg: lokalizacji, wieku, płci i zainteresowań. Dostępne są też opcje dodatkowe np. statut rodziny, powiązania ze stroną, stan cywilny.

YouTube

Reklamy YouTube działają na zasadzie reklamy kontekstowej – wyświetlane są osobom potencjalnie zainteresowanym określoną branżą, tematyką. Youtube jest społecznością skupiającą 15 mln użytkowników. Aktualnie Youtube umożliwia wykorzystanie najtańszej formy reklamy video oraz jest największą konkurencją dla reklam telewizyjnych.

 

– Reklamy Displayowe – (banery) są wyświetlane wszędzie z wyjątkiem strony głównej serwisu. Są to reklamy o rozmiarze 300 x 250, wyświetlane po prawej stronie okna filmu, nad listą proponowanych filmów.
– Nakładki reklamowe InVideo – to przezroczyste nakładki z reklamami widoczne w dolnej części filmu.
– Nakładki TrueView In-Stream – to reklamy wideo, które można pominąć. Są one umieszczane przed głównym filmem, w jego trakcie lub po nim.
– Nakładki TrueView In-Display – są wyświetlane obok innych filmów w YouTube lub na stronach pasujących do Twojej grupy docelowej.
– Reklamy In-Stream bez możliwości pominięcia – to reklamy wideo wstawiane przed właściwym filmem, w jego trakcie lub po nim. Film można obejrzeć dopiero po wyświetleniu całej reklamy.
W sprawach tworzenia filmów reklamowych prosimy o kontakt z firma Diamond Media

Marketing Szeptany / Buzz Marketing

 

-Obecność marki w Internecie
-Fora branżowe, portale społecznościowe
-Stały monitoring opinii o firmie
-Bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi klientami